Προσβαση στους κηδεμονες – Για κτηνιατρους

Προσβαση στους κηδεμονες – Για κτηνιατρους

Είστε εδώ:
< Όλα τα θέματα

Με το Treatit έχετε τη δυνατότητα να μοιράζεστε καταχωρίσεις Ιστορικού, Ραντεβού και Υπενθυμίσεις με τους πελάτες σας.

Τι μοιράζεστε με τους πελάτες σας;

Εν συντομία, μοιράζεστε ότι εσείς επιθυμείτε. Όπως θα έχετε παρατηρήσει, σε κάθε καταχώριση που κάνετε στο Treatit (Ιστορικό, Ραντεβού, Υπενθυμίσεις) υπάρχει επιλογή αυτή η καταχώριση να είναι Ιδιωτική ή Δημόσια. Όλες οι καταχωρίσεις είναι ως προεπιλογή Ιδιωτικές.

Η Ιδιωτική καταχώριση αποθηκεύεται κρυπτογραφημένη στη βάση μας και είναι ορατή μόνο από εσάς.

Η Δημόσια καταχώριση αποθηκεύεται ακρυπτογράφητη και μπορείτε να τη μοιραστείτε με τον κηδεμόνα του ζώου.

Τι βλέπουν οι πελάτες μου;

  1. Κάποια από τα στοιχεία των ζώων τους: ID, Όνομα, Είδος, Φυλή, Φύλο, Ηλικία, Αδέσποτο (Ναι/Όχι), Απεβίωσε (Ναι/Όχι), Φωτογραφία.
  2. Καταχωρίσεις ιστορικου: Τίτλο και κείμενο Ιστορικού, Ημερομηνία καταχώρισης, Χρήστη που την καταχώρισε, Επισυναπτόμενα αρχεία, Προεπισκόπηση και Εκτύπωση Συνταγών και Φόρμας (χωρίς την εμφάνιση των προσωπικών δεδομένων του πελάτη).
  3. Καμπύλη Σ.Β.
  4. Λίστα με όλα τα Ραντεβού και τις Υπενυθμίσεις που τους αφορούν.
  5. Ημερολόγιο με όλα τα Ραντεβού και τις Υπενθυμίσεις που τους αφορούν.
  6. Λίστα με τους κτηνιάτρους που χρησιμοποιούν το Treatit και τους έχουν καταχωρισμένους στις επαφές τους.

Τι δεν βλέπουν οι πελάτες μου;

  1. Τις σημειώσεις στην καρτέλα των ζώων και των πελατών.
  2. Το πεδίο Alerts στην καρτέλα των ζώων.
  3. Τα προσωπικά τους στοιχεία όπως τα έχετε καταχωρίσει στο Treatit – Αυτά παραμένουν κρυπτογραφημένα και ορατά μόνο από εσάς.
  4. Οποιαδήποτε καταχώριση έχετε επιλέξει ως Ιδιωτική (προεπιλογή για όλες τις καταχωρίσεις).
Λίστα κτηνιάτρων
Λίστα ζώων
Καρτέλα ζώου
Καμπύλη Σ.Β.
Λίστα με Ραντεβού και Υπενθυμίσεις
Ημερολόγιο

Πως δίνω πρόσβαση στους πελάτες μου;

Στη σελίδα Το προφίλ μου > Οι ρυθμίσεις μου, ενεργοποιήστε την επιλογή Πρόσβαση Κηδεμόνων στο Treatit.

Πρέπει να έχετε καταχωρίσει το email του πελάτη σας στην καρτέλα του στο αντίστοιχο πεδίο.

Ο πελάτης σας πρέπει να κάνει Εγγραφή στο Vetmenow ως κηδεμόνας ζώου χρησιμοποιώντας το email που έδωσε σε εσάς. Με τη σύνδεσή του στο Vetmenow θα του αποκαλυφθεί ο σύνδεσμος Treatit με συνδέσμους για τη λίστα των Κτηνιάτρων του, των Ζώων του και το Ημερολόγιο του.

Μπορώ να διακόψω την πρόσβαση στους πελάτες μου αφού την ενεργοποιήσω;

Ναι.

  • Για να διακόψετε την πρόσβαση σε όλους τους πελάτες σας απλά απενεργοποιήστε την επιλογή από τις Ρυθμίσεις σας.
  • Για να διακόψετε την πρόσβαση σε έναν πελάτη σας, διαγράψτε το email του από την καρτέλα του.
  • Για να διαγράψετε την πρόσβαση από συγκεκριμένες καταχωρίσεις, μετατρέψτε τες σε Ιδιωτικές.

Τί συμβαίνει με τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μου;

Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών σας παραμένουν κρυπτογραφημένα στη βάση μας. Τα στοιχεία που μοιράζεστε αφορούν τα στοιχεία ζώων και ραντεβού τα οποία δεν αποτελούν προσωπικά και τα οποία δεν μπορούν να αντιστοιχισθούν με τους πελάτες σας ακόμη και αν κατά λάθος τα μοιραστείτε με τον λάθος κηδεμόνα.

Η συνταγή του ζώου εμφανίζεται στον κηδεμόνα χωρίς να αποκαλύπτονται τα προσωπικά του δεδομένα.

Ενημερωτικό φυλλάδιο για τους πελάτες σας.

Previous Συγχρονισμός με Google Calendar
Next Συγχρονισμός με σύστημα λογιστικής διαχείρισης Elorus
Περιεχόμενα